Jak to działa? Twoje korzyści Cennik Zamów Pomoc Kontakt Panel klienta

Przekierowanie połączeń

Nie ominie Ciebie żadna ważna rozmowa.

Dzięki tej usłudze możesz przekierować swoje rozmowy na dowolny numer telefonu (np. swoją komórkę) lub inny obiekt (np. pocztę głosową, faks, obiekt IVR).

Jak uruchomić usługę przekierowania?

  • Zaloguj się do panelu klienta.
  • Kliknij zakładkę "telefony".
  • Kliknij w ikonkę "ustawienia telefonu".
  • Kliknij w zakładkę "przekierowania".
  • Wybierz opcję, kiedy ma następować przekierowanie (brak, zawsze, gdy zajęty, gdy nie odbiera, gdy niedostępny).
  • Wybierz numer (lub obiekt), na który ma być przekierowanie (skrzynka głosowa).
  • Ile kosztuje korzystanie z usługi?

    Nie ma opłat stałych za korzystanie z usługi przekierowania. Płacisz jedynie za czas przekierowanej rozmowy, zgodnie z aktualnym cennikiem (poniesiesz koszt, jaki poniósłbyś, gdybyś zadzwonił na dany numer korzystając z usługi telefonii internetowej VoIP).

    Hostnet Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks wirtualny  |  Telefonia VoIP  |  Centralka wirtualna  |  Wirtualne call center  |  Telekonferencja